SMS driver pro GSM modemy Siemens

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Červen 3 10:04:57 CEST 2010

Dobry den,

vrta mi hlavou, jde tedy o skutečný driver, nebo prográmek. Siemens
dodává obecný driver pro modem, např. TC65 .

Odeslat SMS, přijmout SMS není takový problém.
Přijmout hovor ... máte na mysli CSD datové volání.

S pozdravem
     Oja