Pandatron.cz napaden?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 2 16:03:25 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 2.6.2010 od Pavel Kadečka:

> 1) Otevírat rovnou IP adresou stránky.

To není řešení, pokud nemá svou vlastí IP adresu na webu. Což je
běžné, že ne každý web má svou vlastní IP adresu, protože to není
potřeba. Na jedné IP adrese může být navěšeno více webů a rozlišuje se
to podle názvu, ne podle IP.

> 2) Zřejmě je problém v DNS záznamu, řešení se přímo nabízí - opravit
> ho.

To nějakou dobu trvá a záleží to také na nastavené době TTL.

Pro lidi, kteří tam chtějí lézt, jsem řešení napsal v minulém
příspěvku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601