Pomoc s kopirkou, spini pri kraji bizhub 210

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červen 1 14:47:23 CEST 2010

Kdyz mi totez zacala delat laserovka (HP 5N), parkrat jsem zkusil vyndat
tonerovou kazetu, vycistit valec a zase to nacpat zpatky (valec soucasti
tonerove kazety). Na jednu dve stranky to pomohlo, ale bleskove se to
vratilo. Koupil jsem novou kazetu a tiskarna jede jako nova.

Nevim, jake je mechanicke usporadani v te Minolte a nemel jsem rozebranou
ani tu kazetu z te me HP, ale tak nejak predpokladam, ze tam jsou nejake
kartacky, co valec stiraji od bordylku, a ty se casem ochodi. Ovsem nejsem
servisak, muzu se snadno mylit.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Dolnsky" <p.dolnsky na atlas.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 01, 2010 2:18 PM
Subject: Pomoc s kopirkou, spini pri kraji bizhub 210

Mame tu kopirku Minolta bizhub 210, zacala spinit a protoze to tak nejak
vyslo na zivotnost jakou ma strater a valec tak jsem
vymenil fotovalec, sterku a starter, vsechno je OK az na jeden detail, cca
3mm okraje papiru jsou total cerne.
Kopirka je A3 tudiz se tam A4 leze delsi stranou a pokud to vezmu z pohledu
stojice pred kopirkou tak vzdalenejsi kratsi strana A4 vyleze s cernym
pruhem cca 3mm.
Kdyz se pak podivam na valec i na nem je videt vrstva toneru.

Bohuzel jsme nevyzkousel tist, tak nevim zda je problem v optice, CCD nebo
samotne Image Unit.
Neresili jste nekdo neco podobneho?

Pavel