mereni a logovani teploty v byte v pokojich.

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Úterý Červen 1 12:51:47 CEST 2010

Suhlasim ze dolezite je rozlisenie a stabilita, presnost/linearita je
obvykle dobra a potom je to uz len o kalibracii.
Sam som niekolko rokov v kuse prevadzkoval GamePort Temperature Monitor
http://www.cesko.host.sk/GamePortTemp.htm
so senzormi SMT160-30 vonku a v kancelarii, malo to rozlisenie 0.01
st.C, data som logoval po 1 minute a v kancelarii sa to tiez dalo vyuzit
na kontrolu pritomnosti osob.
Kalibroval som to tiez ortutovym teplomerom na 0.1 st.C, na absolutnu
presnost merania teploty vzduchu tych 0.1 st.C uplne staci. Rozlisenie
0.01 st.C je zase pouzitelne na detekciu roznych sekundarnych efektikov
typu pohybu v kancelarii.
PT.