Ulozeni dat na nekolik desetileti.

pm konference na komfi.cz
Úterý Červen 1 11:24:45 CEST 2010

co vypalit na nejakou bronzovou desticku neco jako datamatrix kod ?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Datamatrix.svg
na velikost formatu A5 oboustrane muzete dostat kolem 10MB dat,  je na
vas kolik desticek se vam tam vejde. Pokud na jedne z desticek bude
popis co to je tak  myslim ze to kazdy vedec bude schopen za tech 50 let
vylustit.