OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Červen 1 08:17:41 CEST 2010

No neohlasil, ale on by ji neohlasil ani ten kdo ma moderni telefon
vyzadujici vlastní napajeni :-)
Respektive jista moznost tu je, ale vyzaduje to fletnu a ten ton zahrat :-)

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Tuesday, June 01, 2010 6:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Telefon s vytaceci ciselnici jeste mame doma - uz asi ne dlouho,
chceme jej odhlasit. Nedavno jsem volal na rozvodne zavody, chtel jsem
ohlasit poruchu. Ve sluchatku se ozvalo neco jako:
"Pokud jen otravujete, stisknete jednicku, pokud nam chcete venovat
sponzorsky dar, stisknete dvojku.." a kdyz to vyjmenovalo vsechna
cisla, vratilo se to zase na jednicku, musel jsem zavolat mobilne.
Zajima mne, jak by ohlasil poruchu nekdo ze samoty co ma taky
vytaceci telefon a mobil bud nema nebo je v oblasti bez signalu.