Kde nechat vyrobit DPS levne?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červenec 31 23:46:34 CEST 2010

v praci mame nejake problemy s bezolovom tak nam nasa interna osadzovna
doporucila podobne, proste pouzivat olovnatu pajku a bezolovnate komponenty.
Bohuzial HAL nepouzivame, vsade musi byt koli kvalite povrchu zlato.
Takze by to asi nemalo vadit, poviem o 10 rokov :-) Zatial som ale musel
opravovat len bezolovnate spoje na velmi hustych suciastkach olovnatou
pajkou, odvtedy drzia...
b.