Kde nechat vyrobit DPS levne?

Sobota Červenec 31 23:14:09 CEST 2010

Pocitam,  jen od te zde znineme desky 50x50 se tech prototypu postupne
udela tak 5 a mozna i vice verzi.
Ne ze bych neumel navrhnout DPS, coz vlastne take moc neumim, ale
nejak to placam. V tomto pripade nejde az tak o desku na soucastky
jako o nejaky pozlaceny meandr, atd.
I u 100x100 100ks mi u MakePC|B vychazi max 50% ceny Printed.
K te domluve, me zkusenosti, jsou takove, ze se zpravidla lepe dohodnu
s cinanem nebo kanadanem nez se starostou u nas ve meste.
Pokud bude mit MakePCB slusne ceny za dopravu proslu jim pristi tyden
prvni varku a uvidime.\

Martin

>no u takto malej dosky a prototypoveho mnozstva je hlavna polozka ceny
vyroba filmov. Na spominane "neodpovidajici cenove pozadavky" mam iny
nazor, ale to je moj nazor :-)
Otazka je ci sa vam koli jednemu decimetru stvorcovemu a rozdielu menej
ako 500 korun na prototype oplati riesit nieco v Cine. Pokial na to mate
dovody preco nie.
Osobne sa mi zatial vzdy osvedcili lokalni dodavatelia s ktorymi sa da
dobre komunikovat. Aj za cenu na oko trochu vyssich pociatocnych
nakladov to vo vysledku vyslo vzdy lacnejsie ako lacny dodavatel z
nejakej prdele a potom potreba vsetko prerabat alebo zdlhavo riesit
problemy. Pokial ide o vyrobu obrovskych serii kde sa pocita kazdy cen
tam je to o inom, ale myslim ze o tom sa nebavime. Ale pokial chcete
vyrabat desiatky az stovky kusov a dobre si to naplanujete ceny sa vzdy
daju optimalizovat aj s lokalnymi dodavatelmi.
Sa sice hovori ze "setrit treba nech to stoji cokolvek", ale nie vzdy sa
to vyplati :-)
b.