Kde nechat vyrobit DPS levne?

Sobota Červenec 31 21:52:12 CEST 2010

Já si kusovky nechávám dělat u Hurába, byl vždycky levnějšímožná o 15-20%.
Teď je taky dražší než býval, nekontroloval jsem rozdíl mezi Hurábem a
Printedem. Neřeším to, všichni výrobci u nás budou asi zhruba na stejno.
Když něčeho dělám víc a má mi to osazovat Markom, desky a planžety mi dělá
Printed. Kučera si ohlídá panelizaci aby se mu to vešlo.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 31, 2010 9:01 PM
Subject: Kde nechat vyrobit DPS levne?

Prave jsem si udelal kalkulaci na 4ks oboustrane DPS u Printed a
nechci hochum kazit obchodni kruhy, ale tak nejak mam dojem, ze to jiz
prehani a jsou, jak to rici kulantne, maji neodpovidajici cenové
pozadavky.
Neporadite nejakeho,  klidne cinskeho vyrobce, ktery zvladne v
podstate kusove (2 az 100ks) serie levneji?
Nemam nijak prehnane pozadavky, dvoustrane DPS s nepajinou maskou
potiskem, prokovy, zlacene, FR4 0,8 az 1,5mm

Dekuji

Martin