algoritmus na zmensenie dat pre mcu

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Červenec 31 19:12:58 CEST 2010


Tady by mozna sel Huffmanuv kod s pevnou kodovaci tabulkou, ten je
dost usporny co se tyka pracovni pameti.

Ales Prochaska

> Ak si dobre spominam, png je dost narocny a rozsiahly (aj len
> samotny dekoder) a do beznych mcu to jednoducho narvat nejde. Ale
> bolo to uz velmi davno co som to skumal, mozno si zle pamatam.

> V mcu moze byt limitujucim faktorom aj dostupna RAMka; to drviva
> vacsina kompresnych algoritmov urcenych pre PCoidne pocitace s
> takmer neobmedzenou RAMkou jednoducho neriesi, t.j. pocas behu sa
> mozu vytvarat struktury porovnatelne so samotnymi komprimovanymi datami.

> wek


> ----- Original Message ---------------

>>Ak ide o data nejakeho konkretneho charakteru, treba si vyskusat viac
>>algoritmov. Riesil som raz ulohu bezstratovo zbalit bitmapy spolu s
>>dalsimi mensimi datami (nie v MCU). Este mam na disku stiahnute
>>algoritmy, ktore som poskusal, je to z balika nazvaneho LDS a su tam:
>>AR002, ASH, COMP, FIN, HUF, LZ, LZRW1, LZW, SPLAY. Okrem toho som
>>skusal uz spomenute RLE, aj konverziu na gif. No, nakoniec najlepsie
>>vyslo skonvertovat bmp do png a spolu s ostatnymi subormi zbalit do
>>zipu. Na oboje su volne dostupne zdrojaky (libpng, zlib).
>>Treba si vybrat to, co najlepsie vyhovie. Nepises aky MCU => kolko
>>pamati kodu mozes obetovat na kompresne rutiny, to bude tiez jeden z
>>faktorov pri vybere.
>>
>>miro

> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




More information about the Hw-list mailing list