Re: OT: Kde koupit kyselinu askorbovou - Vitamin C (větší, např. 1kg balení)

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 30 23:21:32 CEST 2010

  *

FYZIKÁLNÍ A CHEMICKÉ VLASTNOSTI *Molekulární hmotnost:
*

176,13 *

Popis:
*

Bílý krystalický prášek nebo granule *

Obsah:

> *99,0 % C6H8O6 (po 24 hodinovém sušení nad kyselinou sírovou) *

Ztráty sušením:
*

Ne více než 0,4 % *

pH 2 % vodného roztoku
*

2,4 až 2,8 *

Arsen:

< *3 mg/kg *

Olovo:

< *5 mg/kg *

Rtuť:

< *1 mg/kg *

Těžké kovy(jako Pb):

< *10 mg/kg *

No chci to jako normalni Vitamin C, nebylo by *neco cistejsiho*? Proste
cisty Cecko... Vitar to prestal vyrabet, nevim z jakeho duvodu (stalo to 60
Kc/100g cisteho cecka v lekopisne kvalite).