DG Scope

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pátek Červenec 30 21:24:30 CEST 2010

Aha, tak to jeste nebylo ono, jeste bylo treba invertovat:
http://misc.krezac.net/hwlist/ipboxcar_inv.png

Pro zvedave, soubor je 44 bytu nejakeho balastu (hlavicka), pak
1920bytu dat jakozto 16bitova cisla (MSB,LSB) - tedy 960 hodnot
(invertovanych: 128-hodnota) a zbytek zase nejaky balast (vetsinou
prazdne hodnoty, pravdepodobne kvuli stejnemu formatu souboru pro
zarizeni s ruznou velikosti pameti). Syntaxi hlavicek se mi zkoumat
nechce, ale asi by se to dalo vykutat z toho perlu...

KR