Destovy senzor?

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Červenec 30 18:43:33 CEST 2010

>Ten meandr je pozlazeny a je to odspodu vyhrivane, kdyz prestane prset aby
>se voda odparila a hned to poznalo ze uz neprsi. Neco podobneho jsem videl
>na baraku kde MARka zavira vetraci svetliky a ovlada zaluzie takze je to
>asi profi reseni. Rekl bych ze to pracuje na mereni odporu...

Ano presne, takova jsme meli cidla my, a byl s tim strasnej problem, ze se
casem
ten povrch zaspinil, tak ze vykazoval odpor jako, ze prsi. Takze se dalo do
predavaci
zpravy, ze cidlo se musi pravidelne cistit. Nejlepsi byla vodiva desticka a
tesne
nad ni vodiva mrizka, a samozrejme to bylo vyhrivane s tim, uz takovy
problem nebyl.
Nebot takova vrstva spiny se hned tak ne vytvori, krom toho, ze to nahodou
zaneradi
nejakej ptak, ale nejvic se mi libilo co psal kolega s tou "houbou" a
mikrospinacem,
to bych chtel videt, to vypada jako super napad, snad to nebude mit taky
nejaky
problem.

Zdenek Aster