Rukojet se sroubem nebo zavitem - kde sehnat ?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Červenec 30 13:15:08 CEST 2010

Potrebuji do jednoho udelatka rucni otaceni sroubem velikosti M6, a nejak jsem nikde nevidel vhodnou koncovku, ktera by se na nej dala pridelat (nebo mela matici, do ktere nasroubuji zavitovou tyc).
Nevi nekdo, kde sehnat neco podobneho prilozenemu obrazku ?

Jde mi o cca 10 - 20 ks, idealne plast, ale muze to byt i z kovu. Prumer tak 3 - 5 cm, idealne vroubkovane nebo s prolisy a melo by to aspon trosku padnout do ruky.

Diky!