Re: LPC2101: zkušenosti s velikostí projektu

sudovec sudovec sudovec na seznam.cz
Pátek Červenec 30 06:20:19 CEST 2010

Díky moc - mají s LPC2103, a to je přesně ono (http://www.olimex.com/dev/lpc-h2103.html). Bohužel mají celý srpen dovolenou a současné objednávky tak dodají až někdy v září :-(. No nic, budu hledat dál.

    S.