LPC2101: zkušenosti s velikostí projektu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 19:09:55 CEST 2010

Neviděl bych to tak tragicky. Pokud kód nebude obsahovat výpočty v
pohyblivé čárce, kód protokolového stacku nezabere zase tak moc. A pro
účely odladění lze všechny ty *printf dostat zhruba do 800B (kód od
Atmelu, formát jen pro int, 32-bit). Nakonec ladit se dá i ve "větším"
procesoru a pak překlopit na menší. Problém bych spíš viděl v tom, zda
se do RAM vejdou data. Ale RS-485 asi nebude mít moc dlouhé rámce, takže
pokud víte co a proč děláte neměl by být problém. Ovšem styl kódování
musí být poněkud odlišný od toho, co píšete pod operačním systémem -
tedy bude s tím víc práce. Kdysi jsem portoval poměrně složitý protokol
(asi 5 vrstev) do 8051 a zabralo to asi tak týden práce. A největší
problém byl právě s datovými bufery, protože programátoři jsou zvyklí
alokovat pro každou vrstvu extra bufer, což se pak do jednočipu nevejde.

Mrazík