Sluchatka k mobilu - zapojeni

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Červenec 29 13:25:51 CEST 2010

Budu pouze posílat zvuk do mobilu. AT příkazy jsou standardní? Vyzvánění, vyvěšení, zavěšení. Nic víc. Bude to fungovat na více telefonech stejně?

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Zapletal Martin
  To: HW-news
  Sent: Thursday, July 29, 2010 12:39 PM
  Subject: Re: Sluchatka k mobilu - zapojeni

  Knihovny? No, já to píšu v Delphi. BlueTooth adapter je klasika USB, ovladače si nainstalují nový ComPort a do zvukových zařízení taky přidá svoje. Pak jen v Aplikaci vyberu kudytudy cestička. Chce si to s tím pohrát, nic jiného jsem neinstaloval. Pro audio používám komponenty AudioLab. Zatím spokojenost. Jediná vada na kráse je, že se musí použít PC sluchátka s mikrofonem protože se audio přepne z mobilu do PC. Nemám to sice dotažené do 100% ale až bude čas, dorazím to. Technicky to funguje.

  S pozdravem

  ZAPLETAL Martin
  Technická podpora

  +420 605 246 750