DG Scope

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Červenec 29 11:38:23 CEST 2010

Ahoj vsichni

po dlouhe dobe a na zaklade diskuze o IR protokolech jsem vytahl ze
zapomneni Metexi osciloskop DG Scope
http://www.imetex.com/html/product/product_model_detail.asp?idx=11

diky ochote jednoho kolegy z HW jsem sehnal manuál a naucil se s tim
jakz-takz pracovat, avsak při zkoumani
IR protokolu jsem narazil na problem jak smysluplne se zaznamem pracovat.
Mam k tomu program pod WIN s nazvem
DG Scope :-) ten je vsak z roku 1998 a moc toho neumi, resp. jen to co
muzete delat se samotnym pristrojem a
zaznam ulozit do nejakeho "DGS" souboru (mozna ta pripona je jinak, zapomnel
sem to doma) kazdopadne soubor nejde
nicim beznym zobrazit tak, aby byl pouzitelny. Rad bych si prohledl cely
prubeh signalu naraz a třeba z toho udelal i nejaky obrazek atd...
Uznejte ze printscreenovani do bitmap a skladani je noooo.....

Takze po predmluve k otazce - nepotkal jste se nekdo bud s lepsim programem
pro Metexe nebo s necim co umi prezvykat ty soubory ?

Díky

DJ

BTW (zkoumal jsem IR protokoly od klimatizace sinclair, kvuli moznosti
dobastlit si další ovladani třeba po GSM atd...)