LPC2101: zkušenosti s velikostí projektu

sudovec sudovec sudovec na seznam.cz
Středa Červenec 28 07:38:22 CEST 2010

Zdravím,

připravuji projekt na řídící moduly rozsáhlejší komunikační sítě (RS485) a hledám malý, levný a dostatečně výkonný kontrolér. Narazil jsem při tom na  LPC2101, který mně zaujal tím že má vše co potřebuji + něco málo navíc a je i malý a levný. Protože jsem s ARM7 zatím nedělal (zatím jen ARM9 vždy s nějakým malým Linuxem), zajímaly by mne vaše zkušenosti ohledně toho, jak zhruba velký projekt se vejde do jeho 8kB flash, kolik cca dělá režie standardních knihoven a jestli je reálné spustit v takovéhle paměti FreeRTOS i s nějakými reálně použitelnými tasky.

   Díky moc, S.