Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

vostrel na lit.cz vostrel na lit.cz
Úterý Červenec 27 14:42:59 CEST 2010

Videl jsem to pouzite opacne, plastova trubka, v ni strceny dlouhy plosny spoj a
na nem hodne magnetickych kontaktu. Plovak s magnetem jezdil okolo. Bylo to
nastavene tak, ze v kazde poloze bylo neco sepnute.

Ty kapacitni sondy pouzivame a chodi pekne. Je to nerezova tyč obalena izolaci,
nahoře je hlavice se snimacem kapacity. Na ni se nastavuje rozsah mereni neco v
pF, minimum a maximum signalu. Je to ale cele zalite nejakou hmotou, tak o tom
vice nevim.