Re: Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

Halen Halen na seznam.cz
Úterý Červenec 27 14:17:41 CEST 2010

HTML příloha byla odstraněna...
Na sondy jsem koukal, ale je to palba. Zatím se mi nejvíc líbí
varianta tyče s magnetickými pásky a s čidlem na plováku. Jediný
problém je, že zařízení musí být stále zapnuté, aby se vědělo, kde
bylo poslední sepnutí a zda bylo vzrůstající nebo klesající.

------------ Původní zpráva ------------
Od: David Menšík <david na mensikovi.com>
Předmět: Re: Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži
Datum: 27.7.2010 14:04:40

Zdravim,

resim stejny problem - daji se rovnou koupit profi sondy. Dle
vyjadreni vyrobce nejspolehlivejsi je kapacitni, pak ultrazvuk a pak
hydrostaticke sondy.

Bohuzel nejsem schopen se cenou za sondu dostat pod 7000 bez DPH,
coz mi pripadne za mereni hladiny v retencni nadrzi na destovku moc.
Mozna self-made :)

Napr.: www.dinel.cz(http://www.dinel.cz/)

http://www.zpaul.cz/data/pj34.htm(http://www.zpaul.cz/data/pj34.htm)

apod.