Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červenec 27 13:03:52 CEST 2010

Dosti spolehlive reseni je trubka s magnetickymi zatavy v pravidelnych
rozestupech a na trubce nasazeny plovak s magnetem. Slo by asi misto
zatavu pouzit i hall sondy.

Nejakym MCU pak poresit stavy mezi jednotlivymi snimaci - aby to
ukazovalo posledni sepnutej spinac.

Radek Vicek