[OT] Mini Itx - D510 instalace

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červenec 27 08:29:35 CEST 2010

No tak to se tedy o Intel D945GCLF2 neda rict ani nahodou. Nebootuje
dokonce ani z SATA disku. Musel jsem tam dat stary IDE.

Chova se to stejne z Win i Linuxem.

Jelikoz mi nebootuje z USB tak jsem si pripojil IDE DVDcko na IDE ksandu
a pripojil SATA disk. Naisntaloval na nej Win/Linux bez sebemensich
problemu.

V okamziku kdy ma nabootovat z cerstve naisntalovaneho OS z SATA disku
chvili haze nejake kody na POST obrazovce a pak tma a finito.

Radek Vicek