Teplotní senzor, IO s komunikací?

Minář Petr 'měřák' pminar na centrum.cz
Neděle Červenec 25 12:14:36 CEST 2010

  Vsak jsem psal, ze ma pouze horsi presnost. Tolerance +-0,25 je
nepresnost celkem 0,5 a dalsi nepresnosti se muzou treba systemem
pridavat. Ve vysledku pak nap. 21st.C nemusi byt 21st.C.
  Zatim jen shanim, jestli jsem se treba nekde neprekoukl, abych po
mesici nezjistil, ze exeistuje neco stejneho nebo i lepsiho (od stejneho
ci jineho vyrobce), ale ja to nedohledal.

	Petr "měřák" Minář