[OT] Mini Itx - D510 instalace

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Červenec 23 20:15:23 CEST 2010

Nevim, jestli je to stejny problem, ale bootovani teto desky z USB
zarizeni funguje nejak pochybne. Zkusil jsem dve USB DVD mechaniky a
nekolik verzi BIOSu a nedarilo se. Az v nejake slabe chvilce se podarilo
nainstalovat XP a Ubuntu. Od te doby to zase nefunguje. Ani z
bootovatelne Flash, ktera na jinem PC funguje spolehlive.

:-(

Zdenek