Slunecni energii pod kuzi

Daniel VALUCH daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červenec 23 13:01:29 CEST 2010

pozrel som si z toho zhruba 40 minut, myslim ze o objektivnosti sa tam neda hovorit vobec. Je to prezentacia ako sa da na solarnom biznise zarobit.
Klucove slova ktore tam stale vyskakuju su dotacie, garantovane statom, cena energie sa zvysuje, naklady na technologie idu dole. Vsetko z toho zaplati
koncovy spotrebitel energie a danovy poplatnik.
Za tych 40 minut tam nebolo ani raz spomenute ako by to fungovalo bez dotacii a taktiez ani raz spomenute co treba robit ked zajde slnko.
b.