Re: synchronizace času z gsm Re: Android a nektere aplikace (a zajimava zavada)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Červenec 23 11:22:26 CEST 2010

Na Slovensku tiez uz nejaku dobu pozorujem, ze v O2 mi cas na mobile
ide presne . Predtym vzdy nadbiehal :-) Mam stary Siemens ME75,
synchronizacia sa da zvolit v menu.
Druhy mobil s moznostou aktualizacie casu podla GSM mam na t-mobie a
tam sa nedeje nic...

miro