Android a nektere aplikace

Čtvrtek Červenec 22 08:55:01 CEST 2010

A sakra... tak teď fakt nevím, zeptám se jinak - jsou nové modely od HTC podstatným způsobem vylepšené ?
Je možné, že jsem měl nějaký dost časný kus který ještě nebyl úplně v pořádku po SW stránce.
O tom, že Nokia má nějaké slabosti vím, nic jiného než Nokie jsem nepoužíval a k staré 9300 jsem byl donucen se teď po dobu opravy zase vrátit ale to HTC mně skutečně velmi zklamalo po stránce ovládání důležitých aplikací...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Štengl
Sent: Wednesday, July 21, 2010 11:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: Android a nektere aplikace

No, já mám N96. Jen doplním.

Je to výsměch výrobce.

Pro odstranění závažnějších poblémů jsem updatoval SW. Nokia PC suite, to je výsměch slušnému a použitelnému programu. Všechny certifikáty se někam ztratily (nepřišel jsem na to jak ja obnovit). Interní navigace
(auto) přestane po čase fungovat (předtím fungovala).

Po připojení usb kabelu se mi to 7x nadává že nemám nastavený wifi připojení. Neustále si to na něco stěžuje a snaží se to někam připojit což nechci a ty hlášky nejdou zasatavit - nenalezena konfigurační volba pro vypnutí

Občas se to sekne, nejčasteji po zapnutí (zapnout, podívat se vyndat baterku -> goto start).

Ale abych jen nepomlouval, dá se z toho volat a SMS fungujou. Budík také, navigaci jsem si sehnal jinou aplikaci a nic víc od toho raději nechci. Jo a fotí to.
Ale je to s příšerným ovládáním, mizerné jak po SW tak HW stránce (přitom N95 má HW tlačítka dobré)

Nokii nemohu doporučit. Varuji před jejich pořízením. Vyhozené peníze a čas. A není to vada jednoho kusu, vypadá to filozofii výrobce.

Nemít to za darmo a nevolat maximáně 5x do týdne, tak to vyhodím. Pro seriozní práci nepoužitelné. Kdo to dokáže používat, ten má můj obdiv.

Jo a nemám outlook. Asi jsem divnej a nejsem IN, používám paměť a papírový kalednář (časem se to asi obrátí:-).

ced