strata rodneho jazyka; was: Android a nektere aplikace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 22 00:52:15 CEST 2010

tak "eWallet" jeste jde, to se da dohledat, ale zkuste si najit, co to jsou
ty "vindouzy" :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 22, 2010 12:44 AM
Subject: OT: strata rodneho jazyka; was: Android a nektere aplikace

> hesla se mi synchronizují s eWallet

Tak toto ma dostalo. Nevedel som si predstavit, co za hesla (t.j. kratke
uderne vety, prevolania) moze Peter potrebovat tak velmi, ze si ich zapisuje
do telefonu a potom synchronizuje s akousi aplikaciou. Napadlo ma "So ZSSR
na vecne casy!" ale to som rychlo zapudil. Normalne som musel zaguglit na
heslo ewallet, a az potom mi to doslo - on si uklada passwordy!...

No takze to je uz druhykrat, co som prisiel o rodny jazyk - ja tym
"lokalizovanym" pocitacovym pojmom jednoducho nerozumiem. Prvykrat s tym
"ozajstnym": svoj materinsky jazyk pouzivam uz desiatky rokov len sporadicky
a jednoducho mi ubudla slovna zasoba a aj gramatika utrpela, nehovoriac o
modernych obratoch ktore kvoli slabemu kontaktu so zivym jazykom nepoznam.
No a druhykrat kvoli tomu, ze v odbornej oblasti sa stretavam o rad viac s
anglictinou...

Ak odo mna niekto nieco chce v nejakych ceskoslovenskych vindouzoch tak mam
z toho pravu nefalsovanu hrozu, ba dokonca mam problem nieco zmysluplne
napisat na qwertz klavesnici.

... ked je uz ta horucava taka velka ze uz by mohol byt piatok... ;-)

wek