optimální rozvod napájení u A/D převodníků

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna na conel.cz
Středa Červenec 21 14:05:45 CEST 2010

OK, predpokladam, ze si poradite.
Posledni, co bych vam rad poradil, je uvedomit si, ze pouzivate
prevodnik na principu spinanych kondenzatoru, viz AN
(http://focus.ti.com/lit/an/sbaa086/sbaa086.pdf). Pri nepochopeni
prijdete o veskerou presnost, stava se to celkem casto :(
JM

Dne 21.7.2010 12:41, Zdeněk lada napsal(a):
> Jinak bych doplnil že ze senzoru bude snímáno diferenciálně, posléze
> následuje přístrojový OZ a pak teprve je napětí nesymetrické.
> Přístrojový OZ je velmi blízko(1cm) od převodníku.
>
> Zdeněk
>
> 2010/7/21 Zdeněk lada <zdenek023ster na gmail.com
> <mailto:zdenek023ster na gmail.com>>
>
>     Zdravím,
>

>     Napájení bude z 9V baterie, takže veškeré rušení bude od displeje
>     (posuvný registr) a mikroprocesoru. Vstup bude zapojen tak že na
>     +In bude měřené napětí a na -In bude analogová zem, kterou musím
> [...]

Ing. Jaroslav Meduna, CTO
CONEL s.r.o., Sokolska 71, 562 04 Usti nad Orlici, Czech republic
Tel.: +420 464 647215, Fax: +420 464 647399, GSM: +420 604 231781
E-mail:<Jaroslav_Meduna na conel.cz>, URL:<http://www.conel.cz/>