Android a nektere aplikace

DeeJay deejay na email.cz
Středa Červenec 21 13:54:16 CEST 2010

Musím říct, že teď asi půl roku používám HTC HD2 (s win mobile) a jsem
spokojen - pravda první týdny s dotykovým displejem jsem zuřil
(dřív jsem měl ericssony z řady Kxxx a s těmi jsem byl opravdu spokojen)
Paradoxně Win mobile 6 (5) jsou oproti Applu v podstatě "otevřený" systém -
uživatel může dělat co chce a jak chce a nikdo mu něříká odkud si smí co
instalovat a jak to udělá.
Win Mobile však žije jen díky partě nadšenců z XDA developers a několika
výrobců, protože vývoj MS nějak pustil z rukou a věnuje se pouze prodeji
licencí.
Teď si vymysleli WIN7 zřejmě vylepšený restrikcemi co okoukali u Applu  -
tudíž pro nás rejpaly to asi nebude, dokud to někdo nevyvede z pomyslného
vezeni.
Pokud uvažuju o dalším smartfounu,  bude to něco s androidem ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Wednesday, July 21, 2010 1:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Android a nektere aplikace

Původní zpráva ze dne 21.7.2010 od Pavel Kutina:

> Nikdy pred tim jsem zadny smartphone nepouzival dele nez hodinu
> (vsechno s WM), ale leta jsem pouzival PalmPiloty, takze je mi to
> ovladani celkem blizke, proti WM se mi to zda o hodne pritulnejsi,
> ty by mi tu asi nevydrzely ani ten prvni den.

To je věc názoru. Já už několik let používám SmartPhony od HTC s
Windows Mobile. A v pohodě. Jediné, co bych jim vytknul, to je VF
část, to asi neumějí dělat pořádně. Všechny SmartPhony, které jsem kdy
měl, měly oproti Nokiím problémy se signálem, je prostě slabý, tohle
stojí za prd.

Jinak ale nemám problém, kontakty se mi synchronizují s Outlookem,
kalendář se mi synchronize s Outlookem, úkoly se mi synchronizují s
Outlookem, poznámky a další informace se mi synchronizují s OneNote,
hesla se mi synchronizují s eWallet, mám tam Word i Excel, můžu si
napsat jakoukoliv svou aplikaci, kdykoliv se mi zachce apod.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601