Android a nektere aplikace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 21 13:14:35 CEST 2010

Shodou okolnosti jsem v pondeli vymenil svoji Nokii za Androida 2.1
(Vodafone 845, za 1500 nekupte to - mam u Vodafonu "odslouzeno").

Nikdy pred tim jsem zadny smartphone nepouzival dele nez hodinu (vsechno s
WM), ale leta jsem pouzival PalmPiloty, takze je mi to ovladani celkem
blizke, proti WM se mi to zda o hodne pritulnejsi, ty by mi tu asi
nevydrzely ani ten prvni den.

Samozrejme na nejake velke zkusenosti zatim nemam, ale zatim jsem
spokojeny - sice uz ne nadseny, jako prvni den, protoze par much jsem tam
nasel, ale prechazet zpatky nebo prodavat ho urcite nebudu.

Co se tyka vydrze, ten jeden den je malo, ale kdyz ma clovek po ruce vzdycky
nejaky pocitac s USB (a autoradio s timtez), predpokladam, ze s tim nejak
preziju, dokoupil jsem jen par microUSB kabelu, abych je mohl mit tak
poruznu zahozene v taskach a v aute a snad to pujde.

Pro plne vyuziti to chce pametovku a datove pripojeni, bez jednoho nebo
druheho ten telefon proste neni kompletni...

Co se tyka preneseni kontaktu z Nokie, tak to bylo velmi vesele:

Nejdriv jsem pomoci Nokia Ovi Suite udelal kompletni backup telefonu, potom
pres Nokia Exporter jsem z tech ulozenych souboru vyexportoval vizitky,
abych je naimportval pres desktop do Vodafonu. Zadrhel byl v tom, ze format
vizitky mu nechutnal, takze jsem si musel napsat konvertor (v PHP, to mam
furt nejak "po ruce", nevyhoda je, ze to neni prilis prenositelne). Udelal
jsem pri te prilezitosti velkou redukci kontaktu a nakonec jsem je
zredukoval na nejakych 150 - vyznam to ma proto, ze ta desktopova cast
(dospely Outlook nepouzivam) umi importovat vizitky jen rucne po jedne...

Jestli mate nejaky konkretni dotaz, zkusim odpovedet, ptejte se.

Pavel Kutina