Android a nektere aplikace

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červenec 21 11:44:15 CEST 2010

Pokud nevyhovuje dotykový displej (mně třeba dost nevyhovuje - furt upatlaná
obrazovka, hůř se mně na tom píše), tak bych taky volil nějakou Nokii E
series. Novější modely by měly umět nabíjet z USB. Případně slušný displej
má třeba N96, ale oproti E bude mít o něco horší provedení a netuším, jestli
umí nabíjet přes USB.