Android a nektere aplikace (a zajimava zavada)

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Červenec 21 11:02:48 CEST 2010

Jen me tak napadlo, nejde cas synchronizovat se siti GSM? Ja nechapu, ze
v dnesni dobe toto neni bezna vec. Mych nekolik mobilu (obycejne sunty)
to nidky neumely, nebo mi to nefungovalo.
Jen se pstam jestli to dnes jde a zda to nejakem mobily umi.

Martin Hanek