RE: optimální rozvod napájení u A/D převodníků

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Středa Červenec 21 09:30:03 CEST 2010

Dobrý den,

tady je každá rada drahá. Spíše bych jej pověsil na tu digitální větev, ale
do série byl dal odpor v jednotkách ohmů a pak C 10n paralelně s 10u. A ten
10n opravdu blízko, třeba i z druhé strany mezi nožičky.

Analogová zem a digitální by měla být spojena u převodníku - taková je
teorie, ale mě se spíše osvědčuje velká plocha (a z ní vyčleněny jen spoje
pro obvody, které mají větší odběr a mohou rušit (dig. výstupy atd.)

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

papouch na papouch.com