Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Červenec 20 13:14:16 CEST 2010

Neuverite, ale mal som prestudovane vsetky, okrem prveho (a
predposledneho, ale obchody s drahymi prevodnikmi som nasiel ine).
lublin.pl je dobry, popisuje konektory atd, ale protokol nie
pavel.lajsner to ma zvladnute, predava, ale technicke info nezverejnuje
v teme na astra-g je ako riesenie uvedene prave kupit si to od pavla

Ale ten prvy odkaz vyzera velmi slubne! Je tam presne to, co hladam,
ak teda uvedeny popis protokolu bude funkcny s mojim radiom.
Predpokladam, ze ano, radio mam KDC-W4537, sice nizsia rada od
popisovaneho 5070, ale hadam pouzivaju jeden protokol.

Dakujem, v najblizsich dnoch (teda po veceroch) si skusim napisat
jednoduchy program, ktory nasimuluje nejaky prikaz. Dam vediet, ako
som dopadol.

miro