Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood?

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Úterý Červenec 20 12:22:03 CEST 2010

Nejaky dalkac na Kenwooda mam a kupoval jsem ho presne ze stejneho duvodu.
Nasnimat  kod a ubastlit AVRko ktere mi bude snimat tlacitka na volantu.
Jen budu muset vysilat IR ledkou primo na radio - nemam vstup pro IR.
Dalkac bych asi nasnimal, ale nebude to hned. Cas ....

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 20. července 2010 11:56
Předmět: Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood?

Dobry den,

nemate niekto prosim popis protokolu, alebo oscilogramy dialkoveho
ovladania autoradii Kenwood? Ovladace KCA-RC547 alebo KCA-RC557.
Pripadne predpis pre projekt LIRC? Prave tieto ovladace nie su v ich
zbierke http://lirc.sourceforge.net/remotes/kenwood/
Presurfoval som uz hadam cely internet a nic..

Alebo nie je medzi vami niekto, kto ovladac ma a bol by ochotny
zosnimat kody do lubovolnej formy?

Chcem si postavit prevodnik k ovladaniu z volantu (skoda nevyuzit).
Radio ma vzadu vyvedeny kablik remote control a ako som sa na webe
docital, protokol by mal byt zhodny s protokolom z dialkaca, ktory ale
nemam.

Dakujem,
miro