Re: transformátor 150/75 Ohm VHF - dipol 75 Ohm

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červenec 19 22:29:31 CEST 2010

Na tohle se dá použít nacvakávací feritové jádro, které se cvakne na
konec kabelu.
Zabrání to téct VF proudům po povrchu kabelu. Mám takto
zasymetrizovanou 4 el Yagi anténu na 145 MHz
a funguje to i pro vysílání.

Zdravi
Jirka OK1MWW