klimatizace-pouceni z instalace

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červenec 19 21:30:10 CEST 2010

No ja ma 3 ks Sencor asi 3 roky stare a rozhodne to takovy shit neni
(stredni a nejvyssi vykon v rade, trubky jsou pouzity vsechny, zadne
vetsi deformace). IMHO je to uz tak levne, ze do tech low-end modelu se
daji ty  nejvic aususove dily, co jsou aspon tesne, co by clovek za ty
prachy mohl chtit.