Solarni procitnuti?

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Červenec 19 12:44:21 CEST 2010

Nebojte se, to dlouho nepotrva. Co jsem se velmi zbezne dival na duvody zaniku civilizaci, tak majoritni duvod byl ten, ze
ty co vytvarely veci (hodnoty) byly tak znevyhodneni (nikdo to uz nechtel delat, protoze se to stalo horsi otrociny -
zemedeleci  bylo odvedeno tolik obili, ze bud zemrel hlady, nebo nemel co zasit, ..,), ze se jim to nevyplatilo delat a
nedokazali uzivit zvysujici se pocet administritativnich pracovniku. No a ridici aparat se zhroutil, pac nemel kde brat
(podobne jako v recku - to vam k tomu dopomuze).

No a nas co ceka zakratko po vas.

Takze bude hur aby pak mohlo byti lepe.

Mozna.

ced