Kyslikovodikova svarecka

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Neděle Červenec 18 12:08:25 CEST 2010

1. Dalo. Ale zdalo se mi, ze to moc prepaluje tavidlo.
Preci jen ta uprava na PB se mi zdala nejoptimalnejsi.
Pri te hmotnosti a velikosti svarecky, se u toho mala 2kg PB tak
nejak ztracela.
2. Ano, acetylen (dissous) je na svarovani bozi.
  S nim musi svarovat i nemehlo.
PB/O2 je uz horsi, ale da se to. Musi se clovek prenaucit.
  Zakladni pravidlo je nikdy se nevracet plamenem zpet a vzdy pridavat
  pridavny material. Nemam svareci skolu/kurz, jsem jen samouk, ale
  lemovy svar se mi PB/O2 nikdy nedarilo bez pridavneho materialu
  poradne udelat. Nebo takove zatahovani der, u acetiku to jde skoro samo.
H2O2/PB je na svarovani asi nejproblemovejsi. Plati stejne pravidlo
  jako u PB/O2 a je potreba velice presne si nastavit neutralni plamen
  a neustale si to hlidat.

JURP