Digikey dotaz k procleni

APA navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Červenec 15 12:38:01 CEST 2010

Staci, aby vec stala ekvivalent 150,1 Eur (dalsi lahudka je prepocitat
spravnym vzoreckem a urcit, zda je nad nebo pod :-).

a uz platite DPH a clo z cele castky, pokud jste podnikatel, tak si jeste
navic zaplatite celni projednani (pokud to jde postou tak KAMA anebo se
musite dostavit osobne - jenze zase nemuzete vyplnit JSD rucne, to uz se
nepovoluje, takze JSD bud musite mit hotove z domu anebo zase Kama),
pripadne zaplatite deklarantovi dale za zajisteni celniho dluhu (takze to
muze byt nakonec treba navic 600 Kc plus clo, na drobotu bude vetsinou
nulove), pripadne si vystojite na poste frontu na zaplaceni danove slozenky
a pak sup nahoru zpet na celnici :-)

to stoji more casu.

nastesti jsou cesty, jak to poslet spedici za v podstate stejnou cenu jako
postou a ta za vas vse vyridi zrychlenym clenim (trva tusim 30 minut :-)