Kyslikovodikova svarecka

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 15 11:27:06 CEST 2010

 15.7.2010, 11:21:31

Osobni zkusenosti s tim nemam, ale je treba vzit v uvahu, ze ten
aparat ma VELMI maly vykon. Co do toho cpete elektricky (2kW ??? ),
to dostanete na horaku. Prirozene vynasobeno ucinnosti elektrolyzi.
Ta je v pripade zasaditeho elektrolytu nekde na cca 50-60%. Takze je
to opravdu spise pro zlatniky, hodinare nebo stavitele piko-vlacku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz