Zdroj 48V/60W a DC/DC 48/12 50W

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červenec 12 21:56:57 CEST 2010

No ja dnes dostal do ruky sadu ke krok. motoru od Microconu, a je tam
zdroj 64V 5A - no neveril jsem svym ocim, toroid zality v hlinikovem
eloxovanem ingotu s usmernovacem, filtraci  a nevim jestli nejakou
stabilizaci - asi ne... Vaha by mohla byt kolem 5kg ale tohle jsem jeste
nevidel :-P