maly piezo repracik

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červenec 12 18:34:32 CEST 2010

prave preto by som ju dal do serie. Obvod budeny malym napatim z
nizkoimpedancneho zdroja (napr 3.3V hradlo), seriova rezonancia zosilni
napatie na reaktivnych komponentoch t.j. aj na menici.
ked sa zapoja paralelne a budu budit napatim tam ten rlc obvod akurat
pomoze odfiltrovat harmonicke budiaceho obdlznikoveho signalu, ale
nezvysi napatie.
Aspon tak si to predstavujem.
b.