Kyslikovodikova svarecka

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pondělí Červenec 12 09:04:55 CEST 2010

Ehm, to asi bylo mysleno tak, ze kdyz pustim jen kyslik, tak ta
"tryska" uvnitr (viz prezentace, co posilal aze) funguje jako "vodni
vyveva" a ma snahu prisavat z acetylenove hadice (cili ze ten kyslik
nepoleze do acetylenove hadice). Kdyz acetylen pustim, tak v jeho
hadici samozrejme pretlak byt musi, jinak by se ten autogen dost blbe
zapaloval ;)

KR.