Kyslikovodikova svarecka

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Neděle Červenec 11 23:14:46 CEST 2010

Zasnem, kde ste prisli na taku hlupost ze v hadici acetylenu je podtlak.
Bezne sa nastavuje na tlak 1atm. S kyslikom sa zmiesava v rukovati horaka.
Cez vlastnu trubku horaka uz ide jednoznacne hotova zmes. Celkom normalne
bude acetylen horiet iba vonku z horaka aj celkom bez kyslika, akurat hnusne
z toho padaju sadze.

                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta"

To je IMHO nepresne, je tam spis dyza, ktera ma saci efekt a proudem
kysliku nasava acetylen az pred ustim horaku - acetylen je asi vubec
nejvic nejvetsi svina, ten je nestabilni sam o sobe ;-)
Proste v kazde prirucce je, ze se ma overit, ze pri proudu kysliku
vznika v hadici na acetylen podtlak. Smichat acetylen s kyslikem by byl
asi masakr ;-)