eclipse a arm LPC2378

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Červenec 11 10:10:57 CEST 2010

Dobry den,
podle toho co pisete Vas ceka dlouhy boj, ale poporade:

1. Doporucuji pouzivat eclipse i jako editor s pspadem se vubec neda
srovnat.
  Namatkou zminuji prubeznou kontrolu syntaxe, napovedu parametru funkci,
navigaci
  mezi headrem a code souborem a spoustu dalsiho (treba debuger).
  Pokud to mate na vaznou praci, tak se Vam investovany cas velmi rychle
vrati.

2. Prepokladam, ze pouzivat enejakou verzi gcc (eclipse je jen editor, neumi
kompilovat).
  Takze je potreba se podivat do dokumentace k gcc.

3. Samotny proces likovani se ridi tzv. linker scriptem.
  Vetsinou jej nalezne v souboru neco.cmd.
  Zde se nastavuje vse ohledne pameti.
  Prikladam svuj (ma pridanou konzovku .aaa, jelikoz koncovka .cmd byva
zakazana).

Urcite se podivejte sem: http://www.yagarto.de/

Pro flashovani pak pouzivam flash magic.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158