[Fwd: Re: Re: Uprava radia Selena 216 na zapadnu normu]

Sudovec sudovec na seznam.cz
Sobota Červenec 10 21:03:13 CEST 2010

Orlík a punková legenda? Na tom mi něco nesedí :-D

http://cs.wikipedia.org/wiki/Orl%C3%ADk_%28hudebn%C3%AD_skupina%29

Cit.:"Skupina se profilovala jako skinheadská (např. píseň Euroskin)
hrající Oi!. Texty některých písní jsou považovány za rasistické
(např.Bílá liga)."

	S.