OT: Adware

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Červenec 9 13:00:09 CEST 2010

Eh tak to jste strelil dost mimo , srovnavat antivir a antikoncepsi i
kdyz jo - oboji zacina anti..Napsal jsem , ze pokud je pouzit kvalitni
firewall tak pri dodrzovani par zasad neni ten antivir nutny
respektive zpomaleni systemu a vynalozene penize vas stejne neochrani
. Pouzivame hodne dobry NOD a stejne jsou masiny zavirovane ruznymi
rootkity a podobne .

Takze si to rozeberme jak to myslim ty zasady by mohly byt asi takove :

- Pouzivat bezpecny prohlizec
- Byt pouceny uzivatel s dobre nastavenymi pravy ,  neodsouhlasovat
vse co se na strankach objevi
- Nechodit na stranky kde se tyto infekce nejvice vyskytuji tedy ,
cracky warez obecne, torenty , porno
- Mit schopny firewall nastaveny tak aby blokoval jakykoliv jiny
provoz nez zna co ho naucil nekdo zkuseny spis admin pro zacatek a
potom blokovat vse co nezna
- Pouzivat nejaky operacni system na kterem viry a podobne zatim
nejsou nebo neni tak rozsireny aby mel snahu tam ty viry delat , treba
linux

Mimochodem dneska viry vetsinou preci neznehodnocuji data, ale spis
jim jde o rozesilani dat , BOTnet a podobne tudiz > komunikace v
internetu > tomu umi ucinne zabranit firewall .

Mimochodem mel jste na mysli antikoncepci ve smyslu zabraneni poceti
nebo prenosu infekcnich nemoci ? :))) Ono kdyz ma nekdo
antikoncepci(pilulkovou) jeste neznamena , ze nedostane nejaky
zajimavy vir ze ? :P

Viru ani nic jineho bych do toho netahal , spis zdravy rozum a o to jde .

snehulak